Host host

Hej!,, Mios hosta har ju bara fortsatt och spyorna sprutar=(,, Så idag ringde vi vårdcentralen,, och för en gångs skulle får vi prata med en vettig kvinna=),, Har ju bytt vårdcentral nu sen vi flytta och första samtalet var kanon=)..
  • Mio fick utskriven starkare host medicin som vi ska ge över helgen,, blir de inget bättre så ska han få pencilin på måndag.. Har gett han två doser idag så vi får väl se vad natten erbjuder hehe
Annars idag,, Fredag=) Jajamänsan=),, Slutade 12.45,, hem käkade middag, sen åkte vi och lämna lillen hos morfar och plast mormor=).. Det var första gången pappa passade Mio och de gick kanon, jaa såklart för Mio fick ju bullar och glass haha,, Men visst skall man skämmas bort hos sina mor och far föräldrar=)
  • Jag och Jerry tog en vända på Frölunda torg, och en liten fika på David bagare=).. Fönster shoppade lite.. får ju min första lön på ca 1år och 5mån på måndag wieee,, känns som man blev miljonär helt plötsligt när man levt på mamma penning innan haha,, Fast däremot är ju Jerry pappa ledig så miljonärer är vi inte än haha..
Ikväll blir de Idol mys,, dock lite sur för Alice min favvis lämnade idol igår grrr,, hon känner tydligen inte samma glädje längre=(,, Då kommer tråk Minnha tillbaka *suck*.. Heja Linnea säger jag bara=)
Nää nu godis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0