Barnkalas=)

Upps.. inte skrivit sen i måndags ser jag,, shit a ja de blir så när man jobbar.. orken finns inte hehe.. Mycket har hänt så ska sammanfatta allt kort och gott=)
  • Tisdag,, då träffa ja Julia.. Vi fikade och tjöta som aldrig förr,, vad riktigt trevligt,, tiden bara flög iväg, babbla om allt mellan himmel och jord. Vi bestämde att de inte ska gå så långt mellan gångerna nu hehe=)
Japp,, sen onsdag torsdag,, hände de väl inte så mkt hehe.. Jobb och sen hem typ..
  • I Fredags däremot var jag på inskolningssamtal=).. Allt verkar kanon verkligen,, de e ute varje dag, de äter ute 4dar i veckan,, de små för äta ute på gården och de äldre äter i skogen,, De går promenader varje dag med,, sover även ute så mkt ute hehe men de gillar Mio=).. Den 3nov börjar inskolningen med 1tim sen ökar de på för varje dag beroende på hur de går=)
När jag kom hem igår,, hade älsklingen gjord kött, potatisgratäng och sallad=),, Även en kall öl stod på bordet=).. Mm var riktigt gott.. Sen mös vi med chips till Idol=),, Rätt person åkte.. Minnha e såå tråkig
  • Idag ska vi ha barn kalas för lillen.. Massa brudar som kommer haha.. Alva, Maya och Thilda.. Sen såklart Mios idol Theo=).. Och även hans favvis Morbror Elias=).. De ska bli kul.. nu sover lillen och ja ska med vila,, vart vaken sen 4 inatt.. Mio har börjat krångla som sjutton på nätterna,, Vaknar nån gång mellan 2.30-5 pch vägrar somna om,, Han gallskriker om vi försöker lägga han ner,, han ska upp och leka grrr,, fick han att somna om till slut till kl 5.50 i alla fall.. Men ja sov inte=(

Kommentarer
Postat av: ida 17 år ,&mamma till theo

hej vilken bredd och höjd ska man stoppa på lilypie;n? :/ jag lyckas inte alls min ser helt konstig ut :S..

2010-10-17 @ 11:21:03
URL: http://mammaida.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0