Axel

Japp läkarbesök idag då,, fick inte ut så mkt av de då min axel fått vila hela helgen så då ömmar den ju bara lite, de ville att ja skulle komma efter ett arbetspass vilket blir då nästa torsdag=( Suck denna väntan asså.. Men men,,
  • Mio snorar fortfarande,, hoppas verkligen han blir frisk tills lördag då e de ju barnkalas för lillen. Hoppas även lilla Maya blir frisk så hon kan komma=)
Japp dags för en kvällsvecka igen då suck,, segt.. Så händer inte så mkt idag.. Pappa och Elias ska komma på besök om en stund,, trevligt trevligt.. Imon ska jag däremot hem till Julia=).. Va skit längesen vi sågs.. när vi var yngre va vi BF hehe,, Sågs varje dag.. men man glider ju isär.. alla skaffar jobb, pluggar, flyttar you name it.. Men visst saknar jag våran gamla goa Femma=).. Jag, Julia, Nicole, Lotta och Carro=).. Tjejligan jajamänsan=)
  • Nää får ta och styra upp lite tätare kontakt.. Lite svårt dock med Carro och Lotta.. Carro bor i Helsingborg nu och Lotta e på flygande fot runt och i världen=(..
Nää nu e de middags dags=) Eller ja lunch hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0