Vilken helg=)

Halloj!!,, Fullt upp heela lördan=),, Kl 5.30 ringde klockan,, jag titta då ut och såg snö!!,, Men inget skulle stoppa min resa till Ullared hehe,, kl 6 åkte vi.. Resan dit tog 1,5tim hehe pga snön då,, fick köra i 70-80 på 120väg hehe.
  • Väl där shoppa vi loss som aldrig förr,, Mio fick massa nya kläder, ja köpte lite till mig jsälv, Jerry fick också lite.. Lite julklappar blidde de med=) Ska försöka lägga upp biler imon=)..
Hem resan tog bara 50min haha skillnad va?!..
  • Sen åkte vi och lämna Mios hos mamma och gjorde oss klara för en kväll med Linda och Jimmy=)
Shit va kul vi hade,, först laga vi middag,, mm var super gott=)
Mmm=)
Sen spela vi ett skit roligt spel,, "Med andra ord" hette de va skit kul,, och ibland sa man lite dumma saker haha skit kul i alla fall=).. Har inte haft så här kul på länge=),, Var hemma runt 00.30 typ..
Yes.. Sov till ca 9.30 i morse,, riktigt nice! Dock med världens huvvudvärk men de va de såå värt=)
  • Mio hade haft gör kul hos mormor,, dock vaknat på natten och vart lite ledsen,, men men,, Vi åkte väl och hämta lillen vid 14.. Mio har börjat hosta igen började redan igår så mamma sa de att han hostat väldigt mkt=(..
Och jaa,, hemma kom de IGEN,, hosta så han spydde,, 9v nu=( Inte alls kul.. ska till läkarn imon i alla fall o se va hon säger..
  • Var och köpte en ny vagn till Mio idag med,, Emmaljuna scooter blev de,, 900kr på Blocket de e nice de=)
Nu inväntar vi att Mio skall somna sen blir de en stor fet cola och chips så här på bakfyllan=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0