Upps!

Glömt att skriva igen hehe,, fullt upp betyder det,, Japp var ju på kalas hos Linda i lördags,, gick dock inte så bra med lilleman=(,, Han va glad i början men när vi skulle äta satte han allt i halsen så efter de gnällde han bara så vi åkte hem,,
  • Natten mellan lördag och söndag då,, Ja han hosta seriöst heeela natten,, fast han vakna aldrig så vi behövde ju inte gå in,, men kunde jag sova tror ni?? Ööö nää,, har sakta men säkert känt att min magkatarr börjar komma tillbaka efter alla dessa sömnlösa nätter,, och igår,, Jävlar va ont jag hade,, ingen tablett hjälpte heller...
Vi trotsade min mage och åkte hem till mamma en stund på fika,, Där var Mio super glad haha han fick ju cocosboll=),, Sen åkte vi hem,, jag och Jerry hyrde Beck-levande begravd,, Ja låg och kved under täcket,, Filmen var gör bra,, fast lite för läskig för mig hehe hatar sånna filmer där folk bara ploppar upp sådär så jag blunda ett antal gånger haha..
  • Men så kom natten,, natten vi alla väntat på=),, Inatt sov Mio heeela natten utan ett enda host (vad vi har hört),, Wieee,, ja vakna till en gång vid 1 då han sa "Dadda" i sömnen antar jag för sen va de tyst haha,, Visst han ville upp kl 6,, men vad gör de när man fått sova hela natten=)
Så vi gick upp,, mös fram till kl 8.30 sen gick vi till dagis=),, Så japp nu är Mio på dagis,, ska vara där från 9-13=) Sova och äta hehe,, undra hur detta kommer gå,, inget samtal än i alla fall=)
  • Har fått gjort massa hemma,, städat, damsugigt, svabbat golv, ätit hehe nu ska ja slappa tills ja ska gå och hämta lille man=)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0