Storstädning

Yes man,, här har de stor städats=),, Dammat, skurat badrummet, dammsugigt, svabbat golv, tvättat, diskat you name it=),,, Är heeelt slut nu,, kanske inte var de optimala att göra allt detta när men e förkyld hehe,, Men men,, ja har väldigt svårt för att koppla av när de behövs städas så hehe=)
  • Dilemmat jag hade igår är löst.. Min kära mormor ska kolla på second hand efter julgardiner=) Sen ska hon komma hit på onsdag och sätta upp dem=).. Mio har Studiedag från dagis då så jag är ledig=),, Så både mormor och min syster Cassan ska komma på besök då=)
Hoppas snön ligger kvar så kan vi gå ut och åka pulka hehe=)
  • Mio tog rejäl sovmorgon i morse.. jag fick väcka han tom haha har nog aldrig hänt,, jag har alltid satt min klocka i fall att detta skulle hända och idag hände de,, Min klocka ringde 7.30 och Mio sov haha gullungen=)
Kan ju hoppas på att detta blir en trend hos herr Belin hehe..
  • Japp så nu blir de lite slapp i soffan innan jobbet kallar,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0