Snor

Usch va jobbigt de är att vara förkyld va?!,, Man kan inte andas genom näsan för där e de snoret som är härskare och halsen värker så de gör ont att andas genom munnen med,, åhhh hatar förkyldningar asså finns inget värre!!
  • Yes.. Mio sov kanon inatt igen vakne 7.15.. Vakna till en snabbis vid 5 när Jerry bröta som vanligt grrrr,, Men somna om ganska snabbt.. Men de hände en rolig grej,, kl 6.30 vakna jag av ett illtjut aa helt hysteriskt skrik,, jag trodde såklart de va Mio och de lät precis som han fick panik ont nånstans,, jag flyger upp stormar in i hans rum tänder lampan,, då inser jag att de e grann flickan som skriker i svalen haha Mio låg så gott och sussa,, han vakna sån tur va inte av mitt instormande haha,,
Igår hade de vart en kanon dag på dagis för Mio,, De hade också märk en stor förändring hos han,, De sa att han tjöta mycket innan men igår haha han hade inte vart tyst en sekund,, Tom de andra barnen hade sagt "vad han pratar mycket idag" haha en hade kallat han för rockstjärna för så fort gitarren kommer fram är Mio där och jazzar=),, Mammas älskling,, Han e så underbar nu när han e frisk ja han har väl alltid vart underbar men de e nu när han e frisk hans goa jag kommer fram igen=)
  • Han e så rolig nu med,, han dansar hela tiden så fort han hör nån form av musik så ställer han sig och guppar med hela kroppen ni vet sådär gulligt,, och flaxar med händerna haha ser ut som han derrigerar (vet ej hur de stavas=)
Imon har Mio studiedag från dagis eller rättare sagt fröknarna har studiedag,, så jag har tagigt ut en semester dag=),, Ska bli så mysigt att ha han hemma en dag och mysa massa,, Pulka ska de bli=)
  • Nää nu ska jag sova lite innan jobbet,, gjorde inte de igår och va ett rejält vrak när klockan började närma sig 20 hehe,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0