Sista dan

Japp sista dan innan min lilla älskling blir stor=),, Imon börjar inskolningen=) Spännande spännande,, kommer nog gå kanon. Va ju på Öppna förskolan idag, Mio sket totallt i mig han kom inte till mig en enda gång utan de va ja som kom till han haha,, Han försvann ju heeela tiden,, Han gick fram till alla barn, alla föräldrar och personalen och gav dem leksaker och prata med dem,, Socialare barn får man ju leta efter,, Så ja e inte alls nervös för inskolningen=)
  • De ja kan vara nervös över i så fall e ju att nån jag inte känner har ansvaret. De känner ju inte Mio liksom,, Men prata med en annan mamma idag och sa ju de att de har handskats med alla möjliga sorters barn så de klarar nog av de mesta haha=)
Favvis leksaken på ÖF=) hehe
Japp igår bytte ju jag skift,, Så nu börjas de,, kommer bara se Jerry på helgerna eller när vi löser av varandra så kan vi ge varann en snabb puss hehe.. Men de nya skiftet då,, ja kommer nog trivas=),, Visst de tar ju ett tag att komma in i ett helt nytt gäng,, men de va så trevliga så=)
  • Mio har frästen blitt mkt bättre idag,, peppar peppar,, så jag hoppas verkligen detta e slutet på hans oändliga hosta!!
Jäkla sket väder vi har också asså!!,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0