Rihanna

Åhh hennes nya album är grymt!!,,, Kommer lägga upp lite klipp i slutet=)
  • Japp Mios första hela dagis dag igår.. De hade gått bra,, Han hade vart lite kinkig ibland men inget jobbigt så.. men klart,, han e inte super glad hela dagarna heller så hehe,, Nää men klart han undrar ju säkert vad han gör där?? Men så länge de är ute är han alltid super glad=)
Blir dock lite konstigt tycker jag,, De gör ju så här.. Frukost kl 8 (mio äter hemme) frukt 9.30, lunch 11.30 mellan mål 14.30 och sen inget?!,, Mio går ju till kl 16,, så hans middag blir ju inte förens vid 16.30.. Lite sent tycker jag,, Tycker de e konstigt att dagis inte har middag,, De barn som går 10-18 får dem bara lunch på dagarna då?,, Konstigt tycker jag i alla fall..
  • Mio sov hela natten inatt också wieee underbart,, sov 19.30-6.45 så ja e pigg och glad som en härlig kex choklad=)
Fredags myset är fixat nu också hehe blev ostbricka igen men köpte lite olika sorters kex istället för de där färdiga paketen=)..
  • Idag ska jag och älsklingen luncha=) Ja ska komma med Thaimat,, Ska sova lite innan,, behöver kanske inte de idag men alltid bra om man ska kunna hålla sig vaken till 23.45 hehe..
Nu RIHANNA=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0