Ledsen=(

Japp idag kom den dagen med.. Mio blev ledsen när jag lämna han på dagis,, Usch vad jobbigt de va,, En av hans fröknar lyfte upp han och då såg jag hur hans underläpp börja darra sådär och så börja han gråta och sträcka sig efter mig,, Usch asså,!! Men Fröken sa till mig att gå så de gjorde jag med gråten i halsen,, Jag vet ju att han blir glad snabbt..
  • Men jag ringde ändå efter ca 30min och frågade,, Och de sa att han blivit glad nästan direkt och nu var han ute och lekte som aldrig förr=),, Men de kändes verkligen som nån stack en kniv i mitt hjärta asså,, usch,,
Han var så söt i morse,, så sa jag "Mio nu ska vi till dagis" Då säger Mio "Dagi dagi dagi" haha såå underbar=),, Han var super glad hela vägen dit och började skratta när vi kom in på gärden så ja vet inte varför han blidde ledsen men men de blev ju bra till slut..
  • Yes sen är det dags för ett nytt vagn köp IGEN haha jag älskar våran Brio race,, smidig, snygg underbar,, men Mio får inte plats i den nu till vintern hehe han sitter som en stoppad säl.. Så på söndag ska vi åka och titta på en Emmaljunga scooter som är lite bredare,, Men detta e f*n sista vagnen haha..
Vart och handlat lite idag med,, skulle handlat imon men har möte imon så hinner inte.. Men så skulle jag handla fredags mys,, men de står heelt stilla på vad vi ska ha,, de senaste har vi ätit, ostbricka, nachos med salsa, varma mackor, räkor,, Nån som har tips??? De står helt still i hövvet på mig hehe...
  • Nu ska jag snart åka till jobbet och lösa älsklingen,, kommer kännas sjukt att lösa av han haha,, jobbade ju på samma skift innan,, Men men ska åka in lite tidigare så ja kan pussa lite på han=)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0