Inte lätt

Nää lilleman har de då inte lätt,, hostar och 2kind tänder som spökar=(,, Verkar ha gör ont i munnen=(=(,, Men hostan ska vi i alla fall ta i tu med imon,, Bokat tid hos en jätte bra läkare som jag fick tips om,, så kl9 imon ska Jerry och Mio dit,, ja hoppas verkligen vi får hjälp nu,, har hört talas om 2mediciner som Jerry ska fråga om han kan få nåt av de..
  • Så inatt va de inte mkt sömn,, lille man vakna 2ggr sen vakna vi av att brandkåren va här, Kan ju skriva ner min och Jerrys diskution vi hade då hehe jag när ja e trött va?
Jag; Älskling brandkåren e här utanför med blåljus
Jerry; Va?! Vart brinner de?
Jag; Ingen aning
Jerry; Men ska vi inte gå ut då?
Jag; Nej, de luktar inget
Jerry (tittar ut); Älskling folk springer ju ut
Jag; Men nej jag känner ingen lukt de kommer säkert och knackar på om vi ska gå ut, sov nu!
Jerry; Okej, då skyller jag på dig om vi brinner inne
haha,, ja jag va svin trött orka gå ut liksom haha,, Men i alla fall,, de va nån som tuttat eld i containern på gården breve så de va ju ingen fara hehe
  • På eftermiddan åkte jag och Mio hem till Linda & Barnen, Jerry fika i stan med en kompis. Mio och Thilda busa massa,, eller a bråka massa haha men kärlek börjar alltid med bråk=)
Nu håller Jerry på att natta lillen, sen blir de Sex and The City 2 mys=)
Goingen hos mormor=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0