Hur mycket ska man orka?

Eller rättare sagt hur mycket skall lilleman orka??,,, Inatt hosta han hela natten men sov ändå.. men kl 14.00 ringde dagis och sa att han hostar konstant och var gör ledsen,, japp var bara att åka och hämta han,, Han var sååå ledsen! Tårarna bara spruta och de gjorde så ont i mitt mamma hjärta!!
  • Hade kunnat högga av mig båda bena just nu får att få han frisk,, För så här mycket som han hostat i dag har han aldrig gjort (förutom under kruppanfallet).. Helt extremt har de vart max 5min mellan varje attack,, och han har gråtit efter varje gång..
Han har bara velat vara i min famn hela eftermiddan/kvällen,, ja har verken kunnat äta eller duscha för har inte mage att låta han gråta när jag vet att de e pga smärta..
  • Ringde till hans läkare igen men hon hade massa patienter så fick prata med en sköterska som sa att jag skulle ge han inhalatorn och mollipecten ihop.. Men de gick ju inte,, han vägra inhalera ikväll=(.. Så jag boka en nytid fast hos den andra läkarn där för vår läkar hade inga bra tider.. För nu får de F*N vara nog!!,,
Hur länge ska han behöva lida???,, Och vi också,, gör så jäkla ont i mig att se lillen så här usch asså.. De enda han vill äta är yougurt..
  • Han somna redan kl 18.10 ikväll men har hostat flera gånger har vart inne 2ggr redan,, denna natt ser jag inte fram emot alls..

Kommentarer
Postat av: Cecilia

stackars liten :( många styrkekramar från oss!

2010-11-23 @ 20:56:45
URL: http://c-overexcited.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0