Hmm

Mio sov hela natten inatt=) Fast vakna 5.30 och ville upp.. suck,, vet inte om de beror på at vi slutat ge han omega 3 (han kommer inte kunna ta de på dagis), eller om de e medicinen som spökar, eller om de är dagis som börjar märkas av hehe,, Ja,, för innan sova han ju 19-7.30,, så nåt e de han vaknar av,, hungrig är han inte för han äter inte sin gröt förens vid 8 ändå..
  • Idag gav jag medicinen lite senare för att se om de hade nån påverkan,, la han även 30min senare,, ja själv har ju inte så ont av att han går upp 5.30 nu för ja går ju ändå upp då.. Men Jerry stackarn som lägger sig vid 1 är inte lika pigg då haha..
Idag hade Jerry bara lämnat Mio på dagis,, de hade gått kanon=),, Han hade tydligen vräkt i sig banan idag haha han älskar banan=).. Han va tydligen helt slut med för han somna 12.20 när Jerry skulle väcka han 14.15 så hade Mio bara skakat på huvvet och sovit vidare,, så jag lät han sova till 14.50 sen va han ju tvungen att vakna,, Men shit va svår väckt han var haha=)
Yee Biffen=)
Japp,, Ove kom hit en sväng och lekte lite med lillen,, Mio va så rolig,, han satt och visade alla sina leksaker och då menar jag verkligen alla för Ove haha gull ungen=),,
  • Sen jaa inte hänt så mkt mer idag inte,, Imon är de torsdag sen fredag de gillas skarpt,, Jo jusst de imon fyller ingen mindre än min goa lilla älskling Linda Widell 25år=) Shitt pommes frites sikken gamling va=)
  • Henne skall vi fira på lördag=),,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0