Hittad

Japp.. Mika hittades till slut,, välbehållen=),,
  • Så ja helgen som varit har de inte hänt allt för mycket som sagt jag och Jerry har vart sjuka,, Jerry mår okej nu men jag mår la sådär.. Vi har däremot tvingats oss ut lite med Mio,, för som föräldrar finns de ju inget som heter sjuk=) Han fick ju en pulka i veckan så den har vi testat och han älska de=)
Fått julpyntat lite också,, men måste köpa lite mer grejer,, ska göra de imon.. Sen har jag ett dilema haha,, Min mamma var alltid sån när vi var små,, att hon hade julgardiner, påskgardiner ja jag tyckte hon alltid bytte gardiner hehe,, Men visst var de himla mysigt på jul med julgardiner,, Men jag har inte orken haha,, Men funderar ändå på de,, blir ju sån mysig stämning=)  Nja jag får se asså,,,
  • En annan rolig grej är att på torsdag ska jag äntligen göra min efterlängtade hårförlägning wieee=) Som jag längtat=)
yeeey=)=)
  • Nu blir de snart pepparkakor, cola och Ensam mamma söker=)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vart gör du förlängnigen nånstans?? kostar??

jag vill med :)

2010-11-28 @ 20:10:26
Postat av: melissa

Hej,, ja ska gå till en tjej jag hitta på blocket=),, Hon är utbildad staylist och jobbar hemifrån,, kostar 1300kr för 100slingor 40cm.. hemsida är http://www.studiosandra.se

2010-11-29 @ 10:53:47
URL: http://melissabelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0