GRATTIS UNDERBARASTE!

Hipp hipp hurra för världens bästa Tjej Linda=)
25år blir du idag,, de e stort de=),, I ca 7år har vi känt varandra, pratat varje dag, eller sms, eller msn,, Kan inte ta mig igenom en dag utan att få höra från dig=),, Du peppar mig jag peppar dig,, vad hade vi gjort utan varandra va?? Haft jäkligt mkt lägre mobil räkningar haha
  • Men du är bäst helt enkelt gumman, hoppas du får en kanon dag, massa grattis Love you Darling=)
Haha snygga för massa årsen i våra snygga hårförlägningar=)

Kommentarer
Postat av: linda

GUMMAN min underbara.

JAg hade inte klarat en dag utan dig. Vill inte klara en dag utan dig. Även m räckningarna skulle bli billigare haha.

ÄLSKAR dig MEST

2010-11-11 @ 12:52:38
URL: http://lindawidellsandh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0