Freeedag=)

God morgon!! 4tim sömn inatt LOVELY=(.. Somna la vid 1 sen vakna Mio kl 5 och hosta som sjutton,, hoppas inte de e på väg tillbaka,, har ju haft ca 4dar hyffsat hostfria i alla fall nätterna.. Men Mio somna om i alla fall till kl 6.45 men jag kunde inte somna om=(..
  • Sen var de dagis,, Mio va lite ledsen idag med men inte lika mkt som de andra dagarna,, Igår hade Mio satt i halsen,, vi har ju sagt till dem att han lätt gör det och att de måste mosa maten,, Men han hade lyckats sätta i halsen ändå=(,, Men de hade gått bra han hade spytt upp de till slut,, Men sen ville inte Mio äta mera så han åt banan och macka på hela dan på dagis=(,, Han brukar inte vilja äta efter han satt i halsen,, han är väl rädd antar jag=( Hoppas han växer ifrån detta snart asså,,synd om han ju=(
Japp,, Ska snart gå igen hann bara hem och duscha typ,, Ska till systemet och köpa lite vin tills fredags myset ikväll=)..
  • Och imon jaa imon är de en dag jag längtat till,, Först ska jag och min underbara mormor till Ullared=) Wieee,, kl 6 ska vi åka de öppnar kl 7 och man måste ju vara där när de öppnar hehe,, Sen ska vi lämna Mio hos mamma han ska sova där=),, Och vi ska käka middag och ha gööör kul med Linda och Jimmy,, om vi har längtat barnfria hehe,, Föräldrar goes wild hehe,, ja de gick ju rätt vilt till förra gången haha..
Nää nu måste jag dra=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0