Black

Halloj,, Japp en natt fick vi hehe,, nää men inatt tror ja Mio var orolig pga dagis,, Han vakna 23, 00-01, 4.45 och sen upp 7.15,, De räckte med att man kom in och krama han,, så var nog dagis för han hostade bara lite vid 22 sa Jerry,,
  • Men detta har vi ju räknat med,, Igår hade de gått kanon på dagis.. Mio hade lekt som bara den, han hade ätit Chilli con carne hehe första gången han äter lagad mat,, han vägrar ju våran ska bara vara barnmats burkar här hemma,, men på dagis käka han som sjutton=)..
Han hade somnat gör bra också, men vaknat efter 40min och vart lite ledsen,, tror han blev lite orolig där,, Så 40min sömn fick han igår istället för 2tim hehe,, såå ja Jerry hade de inte lätt med en trött liten kille igår som somna redan 18.45,, Men men de blir nog bättre med tiden tror jag=) Att han ens somnade tyckte jag var grymt=)
  • Fröknarna säger att han e helt underbar, har sån energi och ska vara med på allt, nyfiken och vääldigt energisk då.. Han älskar att vara ute vill inte gå in hehe,, och en riktig pratkvarn=)
Har redan märkt en förändring,, visst han var tjötig innan men oj vad han pratar nu,, man fattar ingenting men han tjötar och tjötar hehe,, Han har även lärt sig en ny sång,, "Nyss så träffa jag en krokodil" hehe,, sötnosen=)
  • Nu har jag vart och lämnat han på dagis igen,, Han sprang in med ett leende på läpparna och tjöta så jag fick ingen kram=( hehe Idag ska han vara där till kl 15,, hoppas han sover lite längre idag i alla fall..
Ja sitter med färg i hårt,, going back to black,, jajamänsan=).. Hår förlägningen skall i så småningom med=),, Får de i Julklapp av min kära=)..
  • Sen borde jag egentligen sova lite,, men vi får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0