Zzzz städa

Hopp nu ligger både Jerry och Mio o sover.. jag håller på att städa tog en liten paus nu de förtjänar jag.. hehe,, Håller på att skrubba i badrummet.. Va iväg en snabbis när Mio sov förut och köpte lite mat också.. Mio fick även 2par nya byxor=)
När jag kom hem hade Mio precis vaknat.. Jerry e så rolig,, han har ätit så mkt kakor och bullar och choklad se senaste så i helgen sa han "Detta är sista helgen för mig med gotta" Så idag så sa jag ska jag slänga resten av kladdkakan?.. "Hmm nej jag tar lite,, ja är faktikst sjuk då får man äta gotta" Haha ni killar säger att vi kommer på bortförklaringar men va sjutton gör inte ni=)
Men de som var roligt var att under tiden Jerry åt kladdkaka så fick Mio lite biffstroganoff,, o varenda gång Jerry öppna munnen gjorde Mio likadant haha även fast jag inte var där med skeden haha.. Så när Jerry ätit upp så sluta Mio äta så Jerry fick låtsas äta tills Mio ätit några skedar till haha sötnosen=)
Sen fick jag även i Mio en hel flaska förut wiee första gången på jag vet inte hur många dar=) Tanden har ju nästan spruckit igenom nu så han mår väl lite bättre men är fortfarande jätte öm..
Han kommer vara så söt sen med sina två små tänder hehe =)
Nää om man ska fortsätta städa lite=)

Kommentarer
Postat av: Linda

ojj vad du verkar pigg och glad

2010-03-16 @ 15:19:00
URL: http://lindawidellsandh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0