Vet inte

Nää jag vet inte vad jag ska ha som rubrik=) hehe,, Yeye,, Dagen idag har gått sjukt snabbt tycker jag,, hehe Mio somna vid 9 som han gjort de senaste 3dagar rutin here we come=),, men de va inte de konstigaste,, Han sov hela 2tim och 50min!! Efter 2tim var jag tvungen att gå in och kolla om han andades hehe helt sjukt,, men klart han gjorde de,, han sov ju 50min till sen=),, Jag fick då läst klart min bok hehe så nu är alla Twilight böckerna utlästa grymt bra,, hoppas att de kan komma en 5,a asså,, de hade vart nice=)
Så här snuttigt sov min gris förut=)
När Mio sen vakna dröjde de inte länge tills Jerry kom hem,, vi drog till 421 för att stor handla, nu hade vi planerat för en gångsskull,, pga min missräkning med mamma dagar denna månaden fick jag ut några tusen lappar mindre suck suck,, så denna månaden blir lite knapert men men .. Vi köpte ett par skor till Mio och även en keps så söt han e i sin keps asså=)
Cooling=)
Och dessa skorna fick han med=)
Sen var det dags för handling=),, Köpte hur mkt som helst,, så nu har vi mat i över en månad haha Mio var så duktig,, vi fick ju bla testa skorna och kepsen och vi höll på med han men han sa inte ett ljud hehe=),, Sen somna han gott,, men efter en stund vakna han och han var så söt.. han började "prata" har har typ aldrig pratat i vagnen innan men där satt han och tjöta som aldrig förr de va riktigt kul=)
Mammas älskling=)
Sen var det bara hem slänga i oss alla tre lite käk,, sen bada Mio och Jerry,, ganska länge faktiskt hehe=),, Sen somna Mio lite tidigare idag med,, men han hade vart vaken sen 14.30 så kan inte hålla han längre än till typ 18.30=).. Men han sov ju as bra i natt så hoppas på en lika bra natt förutom hans vändningar haha=)
De e dock Jerrys natt, Jerrys första natt med Mio i annat rum,, de kommer ändå vara jag som vaknar men ja ska knuffa på Jerry så han får gå upp så jag i alla fall kan ligga kvar=)

Kommentarer
Postat av: therese

Ja vi bytte stol igår, och det funkar mycket bättre.. Oliwer gillade INTE babyskyddet längre.



Denna stol kan användas från 9 -25 kg och Oliwer väger nästan det. Benen fick inte plats i den andra stolen för dom trycktes mot sätet, så de sa på babyproffsen att det är bättre att byta isåfall lite innan 9 kg för de sitter säkrare i en sådan här stol.



Skönt att slippa släpa det tunga babyskyddet också :)



Hoppas natten var bra, här hade vi en kille som slog personbästa. 19-7 utan mat :) (säkert bara tur)



KRAM

KRAM

2010-03-27 @ 08:24:30
URL: http://oscarochtherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0