VÅR!

Ja nu e de verkligen vår,, 16grader var det förut,, Josefin försov sig så blev ingen promenix med henne men jag tog på Mio och begav mig ut på egen hand=),, Helt underbart,, hade bara på mig en jeans jacka med en tunn klänning under och leggings såklart hehe,, Mio somna direkt och vi var ute i 1tim=) Helt underbart verkligen,, hoppas detta håller i sig tills söndag för då ska jag på promenad med Martina och Baby Alva=)
Myser i vagnen=)
Bjuder på en riktigt läcker vår bild på mig i min jeans jacka hehe,, ja hade faktikst solen i ögonen hehe

Idag har det verkligen hänt grejer,, Mio satt själv utan stöd i mer än 1min,, han lutade sig framåt men kom upp till rygg några gånger=) Sen försöker han även krypa nu när han ligger på mage,, haha ser så roligt ut haha,, han snurrar i alla fall runt runt när han ligger på mage och backade lite förut gjorde han hehe=)
Fattar inte att huvudet med ska upp haha
Lilla grodan sitter=)
Jupps så idag händer de grejer,, en annan söt sak var när han va i gå stolen jag stod vid datan så känner jag nåt som drar i byxan på mig,, hehe vänder mig om och där står mammas lilla sötnos och drar i mina byxor haha=)
Sen har jag kommit på han,, ni vet jag har ju skrivit att han ofta kissar så fort JAG tar av han blöjan,, bara när jag gör de ingen annan,, och de gjorde han även idag flera gånger men nu sista gången så kom jag på han,, han gör de verkligen med vilje haha.. Jag knäppte upp blöjan försiktigt redan då titta han på mig och log busigt,, ja höll kvar blöjan,, helt plötsligt börjar han as garva så kissar han haha,, jag visste de,, han e smart min grabb=)
Yes,, så mkt idag som sagt,,, imon ska jag också försöka ta mig ut om vädret e som idag=).. Sen ska vi åka och stor handla också=)
Mm biffstroganoff=)..
Yes,, så fredag imon härligt härligt,, nu somna lillen han har vart vaken sen 14.30 så gick inte att hålla han längre,, men tydligen spelar de ingen roll när han somnar för han ska upp mellan 5-6 ändå=) hehe,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0