Vågar jag?

Hmm de e frågan,, jag funderar på att göra en hel mohikan nu asså,, hehe vågar jag det?? Typ så här asså;
Hmm,, fast frågan är om jag kommer se ut som en tjock liten gris då?? Min lilla dubbehaka vill ju fasiken inte försvinna=( grrr,, hmm får se,,
Nu sover MIo efter en halv tallrik gröt och 150ml ersättning man kan ju hoppas att han sover hela natten nu=) hehe,,
Förut idag när vi käka så satte jag Mio i babysittern som vanligt,, men han börja kinka med en gång,, ja ba men du har ju precis ätit och fått ny blöja och sov för 20min sen så va e de liksom??,, Till slut tänkte ja a ja får la testa köksstolen då då,, Han har typ aldrig gillat den men nu satt han där gör bra och lekte och titta med stora ögon när vi åt,, haha=) Sen satte jag han där igen när jag skulle diska=) Kanon ju=),, Han vill inte vara på golvet längre han vill vara med=) haha mammas stora pojke de..
Nää nu blir de tvn,, sen sova=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0