Va e de jag ser?

Ja va f*n e de jag ser,, SNÖ!! Nää nu blev ja deprimerad va sjutton,, åhh gaaalen instäng igen eller?? Hoppas inte de lägger sig asså,,
Så har precis satt in alla 200 bilder i fotoalbumet,, började skriva små kommentarer men handen började värka efter typ 15kort haha så skrev bara på några haha..
Jerry har åkt till jobbet mindre kul de med,, hatar verkligen när han jobbar sent åhhhh grrrr,, längtar till sommarn när han har semester i 4v wiee ska bli underbart,, Sen e han ju ledig i april över påsken och sen är han ledig några dar i Juni när vi ska till Skåne,, hans 2systrar tar studenten=)
Om 1v fyller min lilla baby sister 18år=(,, Usch vad hemskt,, känns som de var igår och sprang in och snodde mina kläder,, eller när hon förde liv när jag skulle sova,, eller när vi gjorde teatrar för mamma och pappa haha,,, nää nu blir lillan myndig känns konstigt faktiskt.. Men men tiden går ju=)
Hon ska i alla fall få en gör bra present av oss,, kan säga att även om hon fyller 18 så e hon lika nyfiken som en 5åring på vad hon ska få haha Försökte tvinga ur mig det i lördags haha men nä hä..
Imon ska Jerry på rutin kontroll för hans käke,, så de blir väl bara att vara hemma imon såå tråkigt,, nån får gärna komma på besök hehe,,
På onsdag är de föräldrar gruppen tror de e sista gången för de stod inget mer på lappen,, så då får vi gå dit=)
O på fredag ska Jerry förhoppningsvis bli klar med sin sleeve,, hehe ska fylla i med färg och grejer på fredag nice nice,,
Sen på lördag ska jag och Linda se snabba cash antagligen,, Jerry blev lite avis hehe,, men vadå?? Jag sa at jag skulle på bio hehe,, Han får la se den nån annan dag hehe..
Nu slapp framför tvn,, medans lill grisen sover,,

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jaha jag trodde Gabriella var äldre än mig eller har jag fel? :P

2010-03-02 @ 19:21:37
URL: http://loooviisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0