Tvärtom?

Hejsan,, Aa nu är det verkligen tvärtom här hemma,, Innan har de tagigt gör lång tid att somna Mio på dagen,, men de senaste dagarna har de tagigt ca 10-15min bara.. men då får vi ju vagga han pga tänderna,, ska avänja han vid detta igen när tanden e helt uppe.. Ja men i alla fall,, och på kvällarna har han somnat gör snabbt..
Nu däremot,, somnar han ja då lätt på dagarna men kvällarna e katastrof,, han kan inte slappna av,, han tuggar på nappen, snutte filten, täcket han vrider och vänder på sig hela tiden,, härom dagen tog de ju 1tim och 20min tror jag,, jag e nu inne på 20min. Han sprattlar tom i famnen=(.. Han skriker inte men kan inte koppla av.. Vet inte om kliandet kommer mest på kvällen kanske?,, Nu tog det 40min att somna han åhh vad jag längtar tills de blir runt 6-7år hehe då säger de bara God natt och går och lägger sig själva haha=)
Sen måste jag bara berätta,, jag var inne på en tjejs blogg jag läser lite till och från,, inte läst den på ett tag men Linda sa jag var tvungen att gå in och titta på ett klipp hon lagt upp.. Så jävla vidrigt asså,, De berättar tror de var år 2002 i Mexico,, Så var det ett par,, de fick en dotter Brianna,, och de misshandlade henne från det att hon föddes tills de mördade henne när hon var runt 5mån,, De gjorde massa vidriga grejer mot henne,, Först visste jag inte om jag ens vile se klippet,, för de visar nämligen bilder från hennes död.. Ja varnar alla,, att dessa bilder försvinner.. såg de i förmiddags och sitter fortfarande med klumpen i magen,, Hur sjutton kan man göra så här mot en liten osklydig bebis? Två föräldrar? De har skapat denna fina människa så göra så? Vad tänkte de under graviditeten undrar jag?.. Mormodern och en morbror visste om allt men sa inget,, Föräldrarna fick 18års fängelse och mormor och morbrodern tror jag fick 35dar.. Va e detta?? I sånna här lägen ska de f*n få dödstraff nästan.. 18år e ingenting,, de borde kastrera båda två också,, De sitter i rätten rör inte ens en min när de visar bilderna på deras döda dotter fylld med blåmärken aa de e så sjukt och vidrigt att sånna här människor ens finns.. ni avgör själva om ni vill se klippet.. men jag varnar er bilderna på denna oskyldiga lilla söta tjej de försvinner inte...
http://nuttall.blogg.se/ kolla under rubriken Brianna
Imon blir de full rulle,, om vädret tillåter blir de promanad med några goa mammor,, om inte så blir de fika här hemma hos oss=),, Så måste damsuga då Viccis dotter är ca 7-8mån så hon lär krypa omkring här och hitta allt gott på golvet=) haha e la bara att vänja sig vid att damsuga varje dag snart ändå hehe..
Mio kommer nog inte krypa på länge ändå.. Han hatar att ligga på filten eller att sitta på filten,, så att sitta själv utan stöd är nog också ganska långt borta,, han kan sitta i soffan några sekunder utan stöd men sen tippar han,,
Var lite orolig ett tag att han var efter men skrev ett inlägg på familjeliv och fick massa bra svar,, hehe alla barn e olika vissa är barn som vill bli burna länge och gillar inte golvet osv,,, men vips bara en dag kan det ändras,, så har de vart för många tydligen,, finns dem vars barn inte satt utan stöd förens dem var runt 8-9mån hehe men gick vid 11 så ja kan nog vara lugn,, men visst jämför man med andra hela tiden,, men men ska la vara glad så slänga jag slipper jaga han för att han ska stoppa allt i munnen=)
Nää nu blir de Tv=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0