Träningsvärk

Jajamän!,, Shit vilket pass de va igår,, i alla fall spinningen,, var med nån ny tjej jag aldrig haft innan,, jäklar vad hon körde med oss haha,, men jag cykla hela tiden i alla fall.. och coren va grym som vanligt,, de dumma e att de bytt sal och de tar in så jäkla många,, så e man inte längst fram så ser man ju fasiken inte vad man ska göra hehe,, så jag fick titta på alla runt omkring=)
Båda mina systrar vad med igår också,, så alla tjejerna Belin förutom mamma då,, svettades som grisar=),,
Idag har jag träningsverk som fan,, känner i bena och magen,, där det skall kännas haha=),, Även lite öm i rumpan men de e pga av sadlarna på cyklarna,, de gör så sjukt int va,, funderar på att ta med mig en kudde nästa gång haha=)..
När jag kom hem hade Mio sovit sen 2tim tillbaka,, gick in och titta till han,, haha han låg helt utslagen upp med armarna och isär med bena och snarka som bara den=),,
Jag och Jerry käka nyttig kvällsmat=) sen la vi oss och sov typ direkt,, Mio vakna igen kl 2 fattar inte varför inna brukade han ju sova till 3-4 åtminstone hehe,, men men han fick mat,, sen vakna han kl 5 *suck* han som sovit nästan till kl 6 två dar i rad grrr,, jaja får se imon,,
Idag hade jag planerat att gå ut och gå en långis,, men de ville tydligen inte herren där uppe för de spö regnar mm kul=(,, Nej så de blir hemma,, damsuga behövs så de får la göras,, även lite damning=).. gud så kul..
Köpte Majsvällng till Mio igår,, la i 2skopor i ersättning förut än har jag inte märkt nåt i alla fall så får se..
Är lite halv seg idag,, la mig ju senare än vanligt och Mio ville upp en tim tidigare hehe,, men än så länge har han vart glad,, Han va vaken 3tim nu på morgonen inte ofta de händer.. men han va lite rolig,, han börja gäspa efter ca 1,5 så jag föröskte lägga han,, då skratta han och blev pigg,, jaja kom upp då tänkte jag,, satte han i gå stolen,, då blev de full fart till våran ena växt vi har i vardagsrummet,, han började dra i bladen så alla lossnade,, så de låg blad över allt,, så nu har man börjat få säga "jajaj dig" hehe,, inte för att han fattar hehe men ändå..
När börjar Barn reagera på sin namn?..
yeye,, sen blev han trött efter ca 30min till,, försökte lägga han då igen,, återigen så började grisen skratta hehe,, så upp igen,, sen var han vaken 1tim till,, åt lite gröt sen somna han nu som en stock=)
Nu blir de The Vocie=)

Kommentarer
Postat av: therese

Va duktig du är som tränar, det har jag inte fått tummen ur att göra än :P



Oliwer har börjat reagera på sitt namn (tror vi) ropar vi på honom så kollar han på oss iallafall...

eller så är det våra röster han reagerar på..



Kram

2010-03-23 @ 12:31:27
URL: http://oscarochtherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0