Träningsvärk redan

Haha japp,, Körde verkligen järnet idag på spinningen haha,, jag var heelt slut efteråt.. jag såg framför mig en snygg tjej med platt mage haha de fick mig att bli motiverad,, jag ska ha en platt mage till sommarn så e de bara haha=).. Sen på coren körde jag också hårt haha,, Så jag har typ redan träningsverk haha undra hur de kommer kännas imon asså haha..
Usch vilket jäkla väder asså.. skulle ju mött upp mammorna o Slottskogen men inget kul att gå i detta vädret=(..
Nu ligger Mio o sover,, efter sin andra tallrik gröt=).. Japp han har kåkat kanon idag,, 2st hela tallrikar med gröt fick skrapa båda gångerna=).. Duktig pojke=)
Han va vaken i 4tim nu så han kommer förhoppningsvis sova lite längre än 30min=)..
Fick hem våra tandbleknings grejer vi beställde häromdagen,, aldrig trott på sånt.. men hitta en som va både billig och väldigt rekomenderad så tänkte testa alltid kul=).. Ska lägga mig med sån sexig skena ikväll haha=)
Fick även hem massa vunna paket från tradera till Mio=).. 4bodysar och 2pyjamasar=) skit bra,, och allt kostade lite olika men de dyraste bara 50kr haha och de billigaste 12kr så japp man kan fynda där=)..
MIo fick även sitt första påskägg idag på posten,, av sin farmor, farfar, farbror Johan, Faster Sara, och Stefan=) De tackar han för.. Han fick även "lilla gubben" av dem ni vet Pippis Häst.. haha men hästen i sig va la inte så rolig tyckte han men däremot lapparna på den haha han satt nog och lekte med lapparna i ca 30min haha=)
Jupps vad kommer på tv ikväll då?? Får titta på de sen..
Imon ska vi till banken,, vi har äntligen fått tummen ur hmmm att öppna ett spar konto Till Mio=).. Eller Kapital försäkring som de så fint heter=).. Så mamma ska passa Mio en stund när vi är där inne.. Sen slutar ju Jerry tidigt imon eftersom de e röd dag på fredag=) Wiee så imon blir de torsdags mys=)
Nu ska jag läsa lite bloggar och njuta av tystnaden=)

Kommentarer
Postat av: J o s e f i n e - mamma till Filippa

Tack detsamma, Mio alltså ;)

2010-03-31 @ 19:03:31
URL: http://kwamrak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0