Tråkdag

Aa seg dag idag,, känns som den aldrig kommer ta slut hehe,, Jerry e fortfarande dålig,, så han har sovit/slappat/degat/latat sig haha nää men de får man la göra när man e sjuk hehe,,
Mio fick testa Kalops förut och de verka han gilla han åt upp allt jag lagt på tallriken de har han aldrig gjort innan=) Duktig pojke,, även fått i han 2hela flaskor idag plus en tallrik gröt så de går framåt=)
Mammas sötnos=)
Men han är väldigt trött har vart de i 2dar nu,, han orkar bara vara vaken mellan 1-1,5tim sen vill han sova.. vet inte om de kan bero på smärtan från tanden att de gör att han blir så trött? Hur var era barn när de fick tänder? Ville de sova mkt då?
Men han har också vart glader hehe=) Sötis..
Imon e de redan torsdag shit va denna vecka gått snabbt känns de som,, På fredag blir de nog bara mys,, Jerry jobbar ju kväll om han nu ska jobba men de e på bättringsväg så de tror jag,, så då e ju inte han hemma förens sent,, På söndag e vi bjudna till Jerrys Moster och man på middag ska bli mkt trevligt=) De har ju de små charmtrollen Kalle och Kajsa haha,, De verkligen älskar Mio så de ska bli kul.. Hoppas han e på glatt humör då bara=)
Myspojken=)
Han e så söt nu när han gapar för man ser tanden då hehe gull unge=)..
Men vart e solen?? Vill gå ut på en vårpromenad,, varför e de så,, att när man inte orkar har lust eller inte har tid att gå ut då lyser solen men när man väl vill gå ut nää då ska de vara mulet??
Försökte få Mio att se på nåt annat en teletubbies förut slänge på Aristocats,, de gick hem i 3min hehe,, de ska vara Teletubbies haha
Myser till Teletubbies=)
Tänker även bjuda på en sjukt het bild på mig innan jag la mig på massage bänken på Hagabadet=)
Hehe sikken Milf va=)
Mammas going,, sjukt denna bild tog ja med min mobil,, visst ser de ut som den e tagen med typ en proffskamera=) haha
Försökte få Mio att dricka själv häromdagen haha gick sådär bra de va lite tung för han haha sötnöten=)
Majskrokar äter vi också men bara om mamma eller pappa matar för annars vill vi bara leka med den=) haha
Japp de ve lite bilder de,,

Kommentarer
Postat av: simone

Söta foton! :)

2010-03-20 @ 17:13:37
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0