Teletubbies=)

Krämen jag köpte till Mio verkar funka,, visst han gnäller och de kliar men han skriker inte helt hysteriskt i alla fall=),, Sen märkte Jerry häromdagen att Mio gillade Teletubbie på tv4 han satt helt stilla i 10min och titta,, 10min är ganska länge för en 5mån,, Och när Mio föddes fick vi 5st teletubbies dvder av Jerrys kompisar,, Så vi slängde på en film nu för Mio var helt omöjlig ville inte göra nåt.. Så vi satte han i Babysittern och slängde på Teletubbies.. och Mio börja titta han gillar de verkligen,, dock gillar han inte när de visar små klipp med riktitiga människor då måste vi spola fram haha=)..
Han satt i lite mer än 20min och titta.. Ja jag vet jag ska inte sätta han där jämt nu,, men de underlättar både för oss och för han,, vi slipper bära omkring på han,, och han glömmer smärtan för ett tag=) De e ju kanon,, de jobbiga är bara att jag och Jerry hatar Teletubbies den jäkla låten och "Lala Pooh" haha,,men men vad gör man inte för sina barn=)

Kommentarer
Postat av: Milla´n

Tack för tipset =) Behövs!! telletubbisarna e juh jättesöta juhee...

2010-03-14 @ 19:00:41
URL: http://millame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0