Tand gnäll!

Jisses sikken dag asså,, Mio har gnällt och skrikit hela dagen,, Tycker så himla synd om han smatidigt som man blir frustrerad,, De är så hemskt att se,, man ser verkligen på han att han skriker av smärta,, De jobbigaste e tårarna usch vad hemskt de e,, Ja de e ju den jäkla tanden,, kan inte alla barn bara födas med tänder så de slipper gå igenom de här,, Sen undrar jag en sak? Hur lång tid ungefär tar de för hela tanden att komma upp när man ser toppen på den?
Japp Mio har sovit på mig hela dagen,, han har gallskrikit så fort jag lagt han själv i sängen,, så idag har de känts som när han var nyfödd,, då satt jag i soffan hela dagarna med han i famnen,, Var beredd på ett h*lvete nu när han skulle sova för natten,, men de gick faktikst bra 3ggr behövde jag bara gå in=) peppar peppar,, men nu väntar natten undra hur den kommer gå,, jag behöver verkligen sova,, ska bara vänta tills Mio sovit lite innan jag lägger mig,, är sjukt trött,, haft huvudvärk hela dagen=(
Mamma var här en sväng förut,, då var Mio jätte glad=),, Vi visade mormor att han kunde äta gröt då men han tyckte inte de va så gott tror jag jag testade att toppa med mangopure men tror inte de gick hem,, så får nog åka och köpa mer äpple/banan yougurt hehe kräsen son jag har=)
Hoppas morgondagen blir bättre,, o de e ju inte de att han bara ska få 1tand han ska ju få hur många som helst?? Ni som har barn som fått alla sina tänder,, blir de lika griniga för varje tand?
Mamma vill ha sin glada bebbe igen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0