Sovit hela natten

Halloj,, Mio sov typ hela natten i natt kan man säga,, Han somna 18.40 sen vakna han kl 21.45 för att han drömde,, då tänkte vi att de e la lika bra att ge han lite mat så kanske han hoppar sitt kl 3 mål hehe,, och vad rätt vi hade han sov sedan till kl5,, ja då ville han gå upp som vanligt men ändå=) Så jerry fick ändå sova 7tim i sträck=) Nu sover han igen,, han somna jätte bra nu,, la han bara gick in 1g med nappen bara,, hehe snälla rara söta Gud kan inte detta hålla i sig hela dagen?? hehe,, tror jag knappast..
Idag ska Jerry på kurs för jobbet,, så han börjar inte förens kl 8 idag så han e fortfarande hemma hihi,, sen slutar han halv 4..
Idag ska vi bara ta de lugnt hemma,, städa behövs, damsuga framför allt=) Fattr inte vad allt kommer ifrån.. ska även tvätta lite.. Jag hoppas Mio e på städhumör idag haha=),, Han brukar gilla när jag damsuger i alla fall hehe..
Imon ska ju Mio få sina 5mån sprutor=(,, Usch gillar inte de han blir såå ledsen,, men jag hoppas han får samma biverkning som förra gången då sov han ju bort smärtan,, han vakna 2 ggr den dagen och fick alvedon så somna han om,,Så de ska nog gå bra.. Sen ska han ju vägas och mätas också,, nu har han ju garanterat spräckt 8kg gränsen haha=)
Tänkte på de igår,, när ska man byta bilstol? Går man på vikt eller längd?
Skulle även hem och fika hos Vici imon men får se hur Mio är idag,, inte så kul att gå hem till någon när han har så ont och skriker,, men nu på morgonen verkar de vara okej så hoppas på detta..

Kommentarer
Postat av: Linda

Trodde jag skulle fixa det men nu när allt höll på all falla samman så var jag tvungen för att lugna mina nerver! Får väl ta tag i det igen när allt lugnat ner sig o jag bantat klart för det tar faktiskt bort godis suget ju =)

Skönt att mio sov så länge =) Här hade vi en lite jobbigare natt vaken till 22 sen vakna han ca kl 00, 02, 04 o sen vaken från kl 6 ungefär.. E skapligt trött nu kan ja lova, hehe..

hoppas ni får en bra dag!

kram

2010-03-08 @ 08:44:10
URL: http://brincken.blogg.se/
Postat av: Lisa

Det står nog både vikt och längdgräns på eran bilstol :) vi bytte vid 6 mån med Maya men då va hon nog både 2 kg tyngre och några cm längre :)

2010-03-08 @ 08:44:54
Postat av: therese

Tror de flesta är 6 månader eller 9 kg.



skönt att natten var bra iallafall :)



kram

2010-03-08 @ 09:41:08
URL: http://oscarochtherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0