Slut

Heeelt slut e ja,, Försökte somna Mio som vanligt efter ca 2tim då han gäspade,, han somna sov 10min vakna och vägra somna om,, han skrek som en stucken gris,, ja försökte med allt, ge han mat,, han drack upp hela flaskan så då täntke ja a ha han va hungrig men sen ville han fortfarande inte sova,, jag bytte blöja på han, gav han alvedon, vagga allt,, tills slut palla inte min rygg mera så han fick ligga och skrika i ca 10min gör hemskt att höra men ja hade så ont att jag själv grät=(..
Efter 1,5tim försök gav ja upp han fick komma upp och leka lite,, men gnällde heeela tiden,, så nu efter 4tim och 15min sover han äntligen och jag e heeelt färdig asså=(
Elias var ju här med stackarn han satt i soffan och bara titta han ville ju spela ps3 men de gick ju inte.. Så ja lova att han skulle få komma hit nån kväll när Jerry också e hemma så ska vi köpa massa godis och spela ps3 när Mio somnat för kvällen,, fick så dålig samvete för han,, men försökte förklara så gott de gick att de gör ont på Mio osv,, Berätta även att han själv va en liten skrik bebis ibland haha då bara han skratta,, Sen fråga han "Melissa, tycker du om mig och Mio lika mycket" haha såå söt.. Självklart sa jag du e ju min lillebror=) han e allt lite avis på Mio, Elias har ju allt vart minstingen innan...
Ikväll ska jag och Jerry köpa pizza,, ja jag känner verkligen att jag behöver lite fett nu är såå trött och ont i kroppen vill bara frossa i nåt gott=)
Nu får jag även säga en av de gravditeter som vart hemliga=) Mio ska få en plast kusin kan man säga hehe,, Jimmy och Karro ska ha en bebbe i början på oktober tror ja de var=) Wiee,, Så Mios datum ligger i riskzonen=) Sen vet jag en till but that's still a secret=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0