Skit dag

Åhh är så jäkla trött på detta,, känns som problemen bara avlöser varandra,, Mio har skrikit hela dagen,, verkligen skrikt och gnällt,, inget har vart bra,, jag vet verken ut eller in, vet inte om han e hungrig så ger han mat stup i kvarten för jag vet inte när han e hungrig,, ja vet inte när han e trött heller för han verkar trött hela tiden,,
Allt har börjat gå i en ond cirkel nu och jag kommer inte ur den,, Vet inte om de e tand 2 eller om de kanske e öronen eller om han helt enkelt inte trivs med livet haha,,
Ska ju till BVC imon ska fråga om hon kan kolla öronen på han..
Förstår inte varför han inte bara kan få må bra?.. Känns som man gör fel hela tiden,, Ja innan så sa alla, efter 3mån blir de enklare men de stämmde ju inte de va ju tvärtom,, nu säger alla efter 6mån så jag hoppas fasiken att det stämmer för då e de bara 3v kvar=)
Shit asså 3v kvar tills min lilla gris blir hela 6mån ett halvår shit tiden går verkligen snabbt,, men sånna här dar som denna då går de jäkligt långsamt..
Nu sover han i alla fall äntligen efter 1tim försökt,, fick söva han med flaskan igen,, har gjort de 3ggr idag,, första gången i morse då somna han ju helt själv,, blev gör förvånad men de verkade bara vara en engångs företelse,,
Mm snart är i alla fall Jerry hemma,, han ska laga middag,, ja har inte ens hunnit äta idag,, 2red bull har jag fått i mig de e de enda=(,, Ja är inte ens hungrig bara trött o seg,, med världens huvudvärk..
Mm klagomuren idag var det ja,,=)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Usch.. Ta vara på solen sånna här dagar gumman. Underbart väder att promenera i och jag tror du och lilleman blir gladare :)

2010-03-08 @ 16:05:22
URL: http://lisaomaya.blogg.se/
Postat av: therese

usch din stackare =( sover han inte då om du går ut med vagnen? har ni balkong eller uteplats? när oliwer inte vill sova klär jag på han kläderna och ställer vagnen på balkongen och drar den några gånger så sover han så bra där, tror väl vi är ute och går :P



kram

2010-03-08 @ 18:58:12
URL: http://oscarochtherese.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ja det är pisstråkigt att gå ut själv man får tvinga sig ut tills det blir en vana och man inser att man faktiskt mår bättre själv av det :) Maya är mkt gladare efter att hon vart ute i friska luften.. Vi får ta och promenixa ihop, mötas i slottskogen, kommer hem till dig, du kommer till mig osv :) Så blir det roligare ibland :)

2010-03-08 @ 21:22:27
URL: http://lisaomaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0