Skagenröra

Aa fick värsta suget för skagenrör helt plötsligt haha sjukt va,, tänk er en rostad macka med skagenröra mmm funderade på att be Jerry köpa med sig de hem men jag höll mig de e inte speciellt nyttigt haha..
Japp såg förut att de e tand 2 som är på G,, inte konstigt att lilleman e kinkig då=(.. lider nåt fruktansvärt med han.. förut när jag försökte somna han så skrek han så jag skulle vagga han.. så känner jag nåt blött på armen,, så titta jag då var de hans tår.. usch gillar inte när han skriker så av smärta=(..
En sak har jag märkt nu i alla fall.. Innan orkade han bara vara vaken max 2tim.. nu klarar han 2tim galant.. och nu var han vaken i 3tim=) Så de märks att han blir äldre i alla fall.. han har även sovit 1tim pass idag båda gångerna han sovit istället för 30min,, nu sover han så får se hur länge de blir denna gången=)..
Mammas charmtroll=)
Jessie vakna sent idag igen grr så ingen promenix.. vill så gärna ut men har ingen motivation när jag inte har nån att gå med=(.. Imon ska jag antagligen möta några milfs i slottskogen Josefin från familje liv och Vici och några till.. så vi ska ha en mamma promenad hehe De ska fika efteråt men jag hinner inte de för jag ska ju som sagt på massage,, haha kan inte säga de tillräckligt många gånger haha längtar sjukt mycket asså=) Ska bli så härligt=)
Snart kommer älsklingen hem då ska han få en stor blöt kyss för missis var missis bitter f***a i morse haha förlåt språket men jag har ett fruktansvärt morgon humör så jag var ganska bitter i morse haha förlåt älskling=).. Men han känner mig vid de här laget haha=).. Kom på de nu om exat 1månad är de min och älskingens 2års dag=) Vad ska vi göra då??.. Vet inte va de e för dag?.. Hmm kanske mormor ska få passa lill fisen så jag och Jerry kan gå ut och äta=).. Ja nåt får vi göra=)
Myser med pappsen=)
Blev inget fix med tårna idag fick inte tag i den äldre damen haha får säga så kan ju inte säga tant om henne hehe hon e så go=).. Så de blir la middag när babe kommer hem.. rester från igår snabbt och enkelt.. sen blir de nog film mys.. skulle se film igår men båda var som zombies så va ingen idè hehe..
En fråga,, Ni som ger era bebbar välling.. hur snabbt gick ni från att ni började ge dem tills de fick en hel flaska? Mio har fått 2st skopor idag i ersättningen och hans mage värkar klara de.. ska jag ge 3skopor imon eller ska jag testa en halvflaska med bara välling?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0