sjuklingar

Japp då har man två sjuklingar hemma då.. Mio e la inte sjuk men han har ju ont osv,, Jerry däremot sa redan i morse att han mådde dåligt.. han tog en ipren men den hjälpte inte,, Så nu har han sovit sen 2tim tillbaka,, han har feber och mår illa=(,, Hoppas inte han smittar mig bara nån måste ju ha orken att ta hand om Mio=(..
Mio har ändå vart på hyfsat humör nu på eftermiddan,, Och ätit ganska bra faktiskt,, börjar undra om de e så att han hellre vill ha yogurt istället för ersättning att de e därför han inte äter ordentligen,, för förut gav jag han ersättning han åt då 130ml vägra mer,, Så tänkte ja att ja kan försöka med yogurten som han älskar för jag vill gärna ha i han lite mer.. Han åt upp mer än halv burken haha,,
Sen nästa mat dags åt han återigen 130ml denna gången testa jag gröt och yogurt efteråt,, han åt inte lika mkt men han åt ändå nästan en halv smakis portion,,
Vet inte om detta är bra eller dåligt.. men just nu får han äta vad han vill bara han äter så får jag ta tag i det när tanden kommit upp istället..
Han gallskriker inte heller nu när han ska sova.. men vi måste vagga han=(.. Men de tar oftast bara 10min idag så de e la okej.. allt får vara okej nu när han har så ont.. Han har tittat mkt på Teletubbies idag haha fattar inte varför han gillar just dem,, jag menar är inte typ disney filmer roligare?? Kanske e för Teletubbies pratar bebis språk vad vet jag haha,, Han e så söt.. för ibland pratar han med dem eller skrattar åt dem haha=) Mammas mys pojke e va han e=)
Jag är så avis på Jerry okej han e sjuk men han kan sova sig igenom ett världs krig om de så e.. Mio kan skrika här ute men Jerry kommer inte ut,, Jag var tom inne i Mios rum (där Jerry nu sover) för att hämta rena kläder till Mio efter en liten olycka=) haha Men Jerry vakna inte ens då,, hmm lever han?? jo då de gör han haha
Sen har jag nu bestämmt mig för nästa tattoo=) Wiee är så sugen nu,, Mamma den kommer vara jätte söt jag lovar=) Kan lova inom 1tim kommer min mamma ringa "nää Melissa du ska väl inte de räcker nu" haha No no mammi=) Så här ungefär ska den se ut:
Lånad Bild)
Ja fast min ska typ vara Helrosa med massa coola blommor och annat fint i=),, Detta är en Mexicansk döskalle,, de e riktigt fina tycker jag=).. Gillar inte döskallr som tattoos egentligen men de mexicanska e så himla fina med massa blommor osv i,, man kan göra dem riktig kvinnliga om man säger så.. Har dock inte riktigt bestämt platsen än,, blir antigen mellan skulderbladen eller på vaden hmm Jerry tycker mellan skulderbladen=) Men får se,, ska boka tid efter lön=)
jaja hörs kanske sen,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0