Seg

Mm är riktigt seg nu Mio sov 1,5tim wiee hoo men han hade vart vaken i nästan 4tim så de va ju bra,, men när han vakna va han as trött så fick somna om han så nu sover han igen hehe,, Ja men i alla fall.. istället för att sitta här förut när han sov kröp jag ner i sängen och fortsatte läsa min Twilight bok,, den e sjukt spännande,, kan inte sluta läsa asså.. men jag e sån,, är en bok tillräckligt spännande så kan jag läsa ut den på 1dag,, dock inte nu när jag har Mio men innan=)
Jag var tom medlem i Läslusen när jag va liten haha,, älskade böcker,, men sen när man blev äldre så var festa roligare=),, Och nu läser jag bara böcker när jag e utomlands eller nåt.. Men Twilight böckerna har jag läst här hemma,, läste alla de tre första på typ 3v eller nåt,, men sen kom Mio så börja med 4,an i förr går=),, Love it=)
Shit va trött jag e nu,, skulle aldrig lagt mig och läst haha,, hur ska jag orka träna? hehe,, no no,, inga mer ursäkter,, de va som jag sa till Jerry förut "Ska jag använda trötthet som ursäkt till att inte träna så lär jag ju aldrig kunna träna" haha,,
Yeye går de bra med mamma på lördag och sen den 11april så kanske hon kan passa han en natt också=) så man kan få sova lite=),, Vad säger du mamma? Återuppleva gamla bebistiden de hade la vart nice=),, Han vill ju bara äta 1g per natt men däremot kan han får för sig att leka rövare så man ändå måste springa upp miljoner med gånger som inatt,, hehe,,
Hoppas inte de blir så inatt asså,, måste sova några mer sammanhängade timmar inatt känner jag=).. Imon blir de i alla fall en promenad,, nån som e sugen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0