Seg dag

Mm verkligen en seg dag,, Är gans utvilad ändå så hade gärna velat hitta på nåt men men nu e dagen snart slut så e la ingen idè.. Skulle träffat Martina och Alva men de sov bort hela dagen haha,, japp så e de med nyföddingar vänta du bara Martina haha=) Japp Mio har vart på lite grin humör idag och hans 30min sovningar e tillbaka lovely,, not.. Fick 4dar där han sov kanon på dagen och natten men nu sover han bara bra på natten,, men man kan la inte få allt=)
Underbaring e va du e=)
Jerry var och träna förut,, sen laga vi jätte god mat testade nåt nytt nämligen Bulgur nyttigt och bra till det blev de sallad och kyckling=) Imon är de träning för mig spinning och core jajmänsan=).. Och en liten sol på de..
Sen ska jag träffa mammorna från Fl,, och ta en promenad i slottskogen=) Hoppas vädret e som idag bara=)
Får la lägga upp denna bild så mormor blir glader=) hehe
Vet inte hur kvällen blir ikväll eftersom Mio brutit sitt sov mönster idag så han lär nog somna tidigt om han inte sover lite längre nu,, Men somnar han vid 20 som igår blir de lite tv kväll för mig ikväll=) I sängen haha.. Trodde Desperate Housewives kom idag men tydligen inte.. de kanske har slutat gå nu när jag äntligen orkar hålla mig uppe haha typiskt.. grrr
Lånar pappas hatt=) Söte göte,,
Frästen när slutar barn att dra i håret?? Jag blir tokig på Mio asså,, har snart inget hår kvar,, han drar av stora tussar jag skojar inte haha,, Nää nu ska jag ringa lite telefonsamtal=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0