Så trött

Så trött på dessa nätter nu,, åhh knappt sovit i natt asså.. Mio somn ju senare än vanligt vid 20,, när vi gick o la oss kl 20.40 så var han tyst så jag tänkte gött kan man få somna in i alla fall=).. men efter 10min börja han snyfta i sömnen,, gråta lite i sömnen,, slå i madrassen,, jag tittar på Jerry som redan ligger och snarkar,, grrr,, hopp försökte somna men gick inte,, men till slut somna jag,, Men vakna då av skrik kl 23.30.. gick upp lugna ner han,, gav han nappen,, men han vägra somna,, a ja va bara att göra käk då,, han brukar aldrig vilja äta så här "tidigt" men okej,, Gjorde en flaska han drack upp hela,, sen somna han mm,, men sen var de bök, stök, skrikt, gnäll hela natten fram till 4.30.. då vakna även Jerry,, jag var ett vrak visste varken ut eller in,, Så hjärtat mitt gick då upp gjorde mat till Mio gav han och somna om han,, sen fick vi sova till 5.15 hehe.. Men eftersom Jerry fått sova hela natten och mådde mkt bättre tog han Mio så jag fick sova till 7.45=) de var behövligt vill jag lova=)
Såg nu att tanden kommit upp en massa i natt så de e la därför han gör så här=(.. Han åt en hel tallrik gröt idag med utan protester=) Fick skrapa tallriken de har ALDRIG hänt=),, Duktig pojke,, ska se hur länge han står sig nu.
Jerry mår mkt bättre idag så han ska jobba,, men gött att de redan e fredag imon=) Denna vecka har gott skit snabbt ju=)..
Imon ska jag antagligen gå ut och gå i Slottskogen med bla Josefin och Vicci om de inte regnar=(.,, Ja och Jerry och Mio skulle gå till ICA maxi idag egentligen,, men inte så sugen i detta väder så blir nog bilen=)
Nu hoppas Mio i hoppegungan och Jerry spelar gitarr framför han haha gull pojkar=),, Jag sitter med min red bull i handen och ska snart hoppa in i duschen och förbereda mig för dagen=) En till tråk dag tror jag med tanke på vädret grrrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0