Rutiner maybe?

God dag!, Natten var underbar=) Förutom att Mio tyckte de va morgon kl 5.30=),, fattar fortfarande inte varför han ska upp då la ju han senare än vanligt igår grrr,, Han vakna bara 1gång i natt kl 3 och jag somna 20.30 så jag fick 6,5tim sammanhängade sömn mm gottit=)
Nu på morgonen så föröskte ja inte somna han förens 3tim gått,, men han ville inte sova då heller,, så han fick vara uppe 30min till och nu somna han,,
Förhoppningsvis sover han mer än 30min,, och gör han de kanske man kan få in lite rutiner här hemma,, att han ska sova tex bara 2ggr per dag istället för typ 5-6 som han gjort tidigare.. Ja de återstår och se=)
Har sjuk träninsvärk idag i min rygg och mina armar vill jag lova hehe men de e gött,, ställde mig på vågen i morse jag har gått ner 0,5kg på 3dar de e la bra=),, Ska fasiken inte ge upp nu,, drack tom vatten till frukosten i morse,, inte speciellt gott men vill man vara fin får man lida pin=)
Idag var det tänkt att jag ska ut på promenad med Josefin,, kl 11 bestämmde vi,, får se nu bara hur länge Mio sover haha annars kanske vi får skjuta på de.. Vill inte väcka han när han väl börjat sova längre pass liksom..
Imon e de fredag=),, Då ska vi åka och stor handla,, har skrivit en lååång lista på alla nyttigheter som ska hoppa in i vårt kylskåp hehe,, Men imon är det även fredags mys så då får jag dricka cooola mm som jag längtar=)
Nää nu ska jag läsa lite bok=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0