Regn och rusk

Nu är Sverige verkligen tillbaka,, regn regn regn,, men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte tyckte om de för just nu I LOVE RAIN!! Snön försvinner ju jipppi!!
Fick sova 10tim inatt=),, Wiee vaknade till 1gång när Jerry va uppe och gjorde käk till Mio vid 02.30 sen sov jag till 6 somna ju kl 20 igår haha,, as trött var ja somna direkt när hövvet landa på kudden=) hehe
Nu sover Mio igen,, ja bara la han i sängen så somna han själv=) gött,,
I helgen var det väldigt många som fråga När bröllopet ska bli av?,, Mm vi skulle ju gift oss i augusti men en liten magge va i vägen,, Just nu så hade jag bara velat sprinag ner till rådhuset,, jag vet att jag vill gifta mig med Jerry och jag vill egentligen bara ha de gjort haha Men samtidigt vill man ju ha den där vita klänningen och alla kompisar nära,, Nu har ju mina gästlista minskat ganska mycket pga vissa "kompisar" som helt enkelt försvinner när man skaffar barn
Ja tyvärr men sant,, de blir så tydligen,, jag trodde inte de men så e de=(,, Jag har några som alltid kommer finnas där och det är jag jätte glad för=)
Så min gästlista på kompisar har la minskat till hälften nu haha,, så bröllopet kanske inte blir lika dyrt nu ändå
hehe.. Jag beställde hem sån hindersprövning men då måste man gifta sig inom 4mån,, så de går nog inte,, eller vem vet kanske de står här en dag att nu är jag fru=) haha,, Nää men sen vet jag att så mänga i min släkt och Jerrys släkt skulle bli så besvikna om vi bara gått och gift oss hehe,, så får nog vänta lite och ta ett "riktigt" bröllopp.. Men vi får väl se hihi
Idag händer inte så mkt,, hela veckan är ju planerad till max så ska ta de lugnt idag,, har massa massa tvätt=) kul va=),,
Puss

Kommentarer
Postat av: Lotta

Håller med dig ang vännerna.... de e lite trist att de blir så.. fina ni va på Mios barnvälsingelse. :) kram på dig!

2010-03-02 @ 09:45:15
URL: http://attol.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0