Piiip

Åhh Mio har börjat gnäll piipa ni vet åhh blir tokig hehe,, Sen fattar jag inte varför han ska upp kl 5 oavsett när han somnar,, han somnar allt från kl 18-20 o han vaknar kl 5 oavsett,, please jag vill sova till kl 6 åtminstone=(
Sen problem 2,, har haft de ganska länge,, han vill inte äta på morgonen,, försöker vänta tills jag tror han e hungrig,, men blir alltid att han knappt äter halva flaskan sen skriker,, försöker även med gröt men no no,, spelar ingen roll när han ätit under natten han vet ändå inte när han e hungrig,, blir gaalen på dess morgonar hehe
Hopp ser inte ut att vara nåt promenad väder idag inte,, så blir la fika här,, we will se,, BTW Martinas vatten gck igår natt sen har jag inte hört nåt mer så antagligen e lilla Alva ute eller så ligger kvinnan och krystar för fulla muggar=) Heja MARTY=)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0