Pappig

Jag tror fasiken Mio har gått och blivit pappig,, de e bara pappa som gäller nu,, När Mio ska sova så somnar Mio nästan dirket,, När jag ska somna han e de bök och stök dra i mitt hår riva mig på halsen ja allt och de kan ta upp till 30min innan han slocknar,,
Även Jerry får i han flaskan bättre än mig nu,, visst när de e gröt osv då går de bra med mamma,, men flaskan tex förut försökte ja ge han då skrek han så gav jag han till Jerry och vad gör lilleman då? Jo han dricker upp hela flaskan haha,,
Visst de e både skönt och tråkigt kan man säga.. för nu tex kan jag bara ge han till Jerry när han ska sova så slipper jag,, fast Jerry e ju sjuk så de e typ de enda han fått göra med Mio nu när han vart hemma,, somna han och sen sover Jerry själv hehe,,
Men man börjar ju undra? Hur ska de gå när Jerry går till jobbet igen? Puuh hehe,,
Sen har Mio vart så himla skön ikväll va haha,, Jag och Jerry skratta åt nåt på tvn och vad gör lilleman då?? Jo han lägger av ett as garv och tittar sen på oss,, så jäkla sött hehe,, Sen har han skrattat och pratat hela kvällen.. Vi försökte lägga han som vanligt men han höll på som bara den och skratta och hade sig så han fick komma upp en stund till så han somna inte förens nu typ=) Hoppas på sovmorgon imon då=)
Och nu måste man verkligen hålla koll på han och på saker omkring,, han går ju omkring i gåstolen ganska ofta och innan har de inte vart några problem för ahn har gått sakta och han fastnar så de kan liksom inte hända nåt.. Men igår så va han i gåstolen o ja skulle bara snabbt ut i köket och hämta en sak,, när jag kommer tillbaka står grisen och drar i sladden som går till datan för att ladda den och datan rör sig sakta mot kanten,, haha busunge,,jag tog bort han och sa "nej nej" tror inte han fatta för han sprang dit igen haha=) Så nu ahr vi gömt sladden bakom en stor kruka=)
Så nu får man verkligen ha ögon överallt=),, Han e en riktig hejar i gåstolen nu också,, fast han ska alltid gå dit han inte kan gå sötnosen=)
Nää nu blir de sängen snart,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0