På måndag

Nu jäklar,, På måndag börjar mitt nya liv på allvar,, är så jävla tröt rent ut sagt på denna daller mage,, att inte kunna ha jeans osv osv,, blir nästan äcklad av att se mig själv i spegeln,, Så på måndag börjar jag,, ska börja med påsar igen fast byta ut en påse till ett varm mål om dagen,, Sen ska ja sätta igång med träningen igen för nu jäklar ska de bort,,hatar min egen spegel bild för tillfället..
Mitt andra problem är skor,, Gick ju upp 1storlek under gravven,, går man ner den igen?? Eller måste jag köpa mer nya skor??
Sen en annan sak,, kommentera gärna men var inte anonyma hur kul e de? Fick en kommentar igår att vi måste lära oss städa även om vi har barn,, haha nej vi ska leva i smuts haha,, klart vi kan städa,, men jag skrev grov städning!,, Asså rensa lådor osv,, försök göra de på 1dag med en 5mån bebis som enbart sover 30min pass och sen kräver din uppmärksamhet hela tiden haha nja lite svårt tror jag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0