Övertrött

Ja visst, haft en gör Mysig dag idag,,Josefin med lilla baby Elliot på 6veckor och Vici med Caylie på 7mån var här=),, Jätte trevligt,, dock var Mio i början på lite gnäll humör,, trött som bara den=),, Men efter 15min power nap så blidde han glader=) haha,, Han och Caylie busa lite,, hehe några missöden där men men kärlek börjar alltid med bråk eller hur=) Lilla Elliot var så söt=) Kan inte tänka mig att Mio vart så liten asså helt sjukt hehe..
När de gott var Mio över trött till max,, bara sovit 15min på 5tim,, så tog 1tim att få han att somna fick till slut ta till flaskan hehe,, så idag har han inte sovit mycket,, ca 1tim på hela dan=(,, Detta brukar resultera i jobbig natt,, men man kan ju hoppas att han vill sova längre i natt då men de tror jag icke hehe,,
Dagen har gått super snabbt,, och jag har helt glömt av att äta middag,, bara ätit 2mackor vid kl 8 sen en cocosboll och en muffin vid 12,, ja är inte hungrig men huvudvärken börjar sakta men säkert komma grrr
Gabbisen var och tatta sig förut=),, Jerry skicka en mms bild han fått av tatueraren såg riktigt nice ut=),,
ikväll ska vi passa min Lillebror,, så de lär blir playstation för hela slanten,, gäsp är redan skit trött,, borde kanske ta mig nåt att äta hehe

Kommentarer
Postat av: djustd

hej! Har du någon parfymtips? Kram! :)

2010-03-19 @ 20:11:27
URL: http://djustd.blogg.se/
Postat av: f o t o g r a b b e n

Hej vad gör du? :D

Önskar dig en superbra fredagskväll!

2010-03-19 @ 21:43:00
URL: http://fotograbben.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0