Ojojoj

Mm säger jag bara,, ni kanske kommer ihåg sen tidigare inlägg att Mio enbart klarat att vara vaken mellan 1,5-2tim sen måste han sova.. se senaste veckorna har de ökats till 3tim,, men ikväll har han vart vaken i 4tim och 10min,, förösker nu somna han går la sådär haha=),, Han har gnällt till lite då och då,, men när vi försökt somna han har han total vägrat så han har fått vara uppe hehe,,
Han sova även 2tim idag på dan,,, hade jag vetat detta hade jag och gått och sovit,, men nej de ville han inte berätta för sin mamma så jag satt här som ett fån och inväntade de där 30min men de kom aldrig=)
Lillasyster Cassan var här en sväng förut,, eller lilla och lilla,, hon är 7år yngre än mig men typ ett huvud längre=) hehe e det rättvist?,, Av mina två små systrar är jag minst (om man bortser från min jelly belly mage=) hehe,, men visst e de konstigt hehe
Ikväll ska jag lägga mig tidigt e grymt trött=).. Åt nåt nytt idag faktikst,, Tikka Masala,, vi har så himla mycket ni vet kryddmixar från Santa Maria vi jobbar ju där,, men vi andvänder ju dem aldrig,, men nu har jag börjat rensa så igår blev de grön curry=)
Mm brukar göra de från grunden men igår blev de påse=) Och idag Tikka Masala,, de va riktigt gott faktiskt=)
Mio har som sagt börjat gå riktigt bra i gå stolen,, men nu ska han ta tag i allt i morse såg de ut så här;
aja baja säger jag,, tror ni han lyssnar?? Nää
Sen såg de ut så här;
Underbart va=),, Stackars blomman (som i o för sig redan var död) men ändå hehe
Ja sen ska han ta i allt som ligger på bordet så får flytta undan allt haha,, bus unge där=)
Imon blir de Body pump=),, yee heja mig=),, Jag och Jerry ska även börja äta super nyttigt,, så nästa stor handling blir rolig,, ska testa massa nya saker som Jerry läst om=),, För nu ska ja inte ge mig,, ja ska om jag så ska operera mig haha vara fin till sommarn,, annars lägger jag mig under kniven=) hehe nejdå,, men kanske nää de har vi väl inte råd med,,
Vill till stan i helgen med,, men så segt och gå med vagn när de e löning,, hmm kanske "mormor" kan passa Mio några tim på lördag? hehe,, Vi får la se=)
Nu blir de tv mys sen sooova=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0