Ny inflyttad=)

Så nu står Mios säng i hans rum,, han sov där förut och de gick bra=) Nu får vi snart se hur natten går,, är mest rädd att jag inte kommer sova 1sekund  hehe,, men så e de la första nätterna antar jag innan man vant sig,, De enda som oroar mig är ju att han vänder sig i sömnen och inte kommer tillbaka men men han e la inte den enda bebben i världen som gjort de så de ska nog gå bra=)..
Har även satt på sittdelen på vagnen=) Den skall invigas imon,, shit mkt grejer idag=) Han blir stor lill pojken=)
Var i väg och handla lite förut,, fick bla köpa en storlek större på nappen på nappflaskan då ja märkt att Mio tycker de går för långsamt att äta ur flaskan nu hehe=),, Köpte också en ny fin jacka till han.. hans fleece overall e ju alldeles för varm nu,=).. Köpte en as cool Jacka på hm som är lite inspirerade av De Palma=) Gör cool,, 149kr inte illa pinkat va=) Mammas coola kille,, Ska även köpa en skinn jacka till han.. men väntar tills han blir runt 1år så han kan ha den lite längre än en månad haha=)
Snart ska Jerry dra och spela biljard och dricka öl med sin kompis.. jag och Mio ska bara vara hemma.. Ja ska färga håret när Mio somnat,, min utväxt e enorm,, Jerry måste även raka mina sidor då de växer som ogräs där.. e himla sugen på att göra en riktig mohikan frilla al a Rihanna men vet inte om jag vågar?? Gör jag det?? hehe
Imon blir de middag hos Jerrys moster och man med barnen=),, Ska även hem till min mamma en sväng,, hon har vart sjuk så inte träffat Mio på ett tag=(,,
Nää får la mysa lite med mannen innan han drar=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0