Mys pys

Mm igår kan man säga att vi "invigde" att Mio sov i eget rum,, i förr går kom ju Jerry hem så sent,, så då sov vi ju bara,, Men igår när Mio somnat vid 19 la vi oss i sovrummet jag fick min efterlängtade massage=) Sen låg vi och titta på TV i SÄNGEN hehe för första gången på 6mån hehe de va mys pys de=)
Mio sov kanon inatt igen,, vakna dock lite tidigare för nattamålet,, men helt okej ändå,, somna 19 vakna 02.10 för mat,, sen vakna ja av att han vänt sig vid 4.30 så fick gå upp och vända stackarn hehe,, sen sov han till 5.45,, vet inte om han kanske blev väckt av Jerry som gått upp då,, men ändå helt okej,, han har ju vaknat vid 5 andra morgonar så 45min extra är alltid nice=)...
Nu sussar han gott igen=),, Vi har fått han att kunna somna själv på kvällarna igen,, men dagarna e svårare fick vagga han nu igen *suck* men men de kommer la..
Sen ska ja nog sluta med vällingen eller byta rättare sagt,, Vet inte om jag ska byat märke eller om ja ska byta till majsvälling,, får tänka under dagen,, För han skriker och spänner isg jämt nu när han får flaskan med ersättning och välling,, plus att han börjat bli hård i mage=(,, Så ska testa bara ersättning nästa flaska o se om han skriker då med..
Idag på dan händer nog nada,, ska bara vara hemma och slappa,, har ju vart full rulle sen fredags,, Men ikväll blir de gymmet=) För nu jäklar ska magen bort=).. Spinnig 30min och core 30min de e nice de=),, Ska även sola lite så mn blir brun och fin=)
Har vunnit massa fint på Tradera nu med,, Ett par lundmyr byxor, baby star byxor,, och en as cool body allt för under 50 lappen de e fynd det=)
Nu blir de lite the Vocie på tvn innan lilleman vaknar=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0