Money money money=)

Hehe fick sålt vagnen nu gott=),, Så nu e vi lite rikare i alla fall hehe,,
Mio har somnat hoppas jag,, han vaknar av minsta lilla nu när tänderna spökar så han vaknar till skriker ja får komma in han somnar o så kan de hålla på ett tag men nu tror ja han somnat in hoppa hoppas..
Vet ni vad gör gör nu? Jo jag äter en Japp,, haha undra när jag åt en chokladkaka sista asså?? Jerry köpte 5 för a nåt pris och jag fick en hihi gott e de i alla fall=)
Imon ska ja fixa fötterna igen de e på bättringsvägar men inte helt bra,,
Nää nu ska jag njuta av min choklad och snacka lite med min Linda på msn=) som vanligt hehe

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Mami till Neville

Hehe dessa hormoner ;) Skönt att det försvann då :)

2010-03-04 @ 09:09:15
URL: http://alexiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0