Mmm

Ingen fantasi nu helt slut hehe,, kom precis hem från body pumpen=),, trodde jag var lite starkare i armarna med tanke på att jag burit runt på en 8kgs klump de senaste men icke haha sjukt klen e jag=) men de ska de bli ändring på eller hur hehe.
Mio somna kl 19.30 idag alltså nästan en tim senare än vanligt,, han har vekrligen blivit en pigg rackare dock sov han sammanlagt över 3tim på dan förut=),, Han sov först 1,5tim vakna var vaken i kanske 10-15min somna om sov 1tim och 45min hehe=),,
Nu ska jag snart krypa ner under täcket med min bok=) Och hoppas på att natten inte blir som den var inatt=),, imon ska jag försöka ta mig ut på en promenad om vädret tillåter,, är så tråkigt att gå själv,, Jessie sover ju hela dagarna morr morr,, men vaknar du tidigt imon kan du ju höra av dig din sju sovare=),, Frågade äve Josefin på fejjan om hon va sugen får se om hon svarar=)
Imon e de lön för Jerry wiee och fredag får jag min "lön" då blir de mathandling,, nyttig mat,, btw jag har börjat dricka vatten,, för er som känner mig så dricker ju jag aldrig vatten speciellt inte till mat,, men i 3dar nu har jag druckit vatten till maten=) ingen cola=),, Cola ska ja bara dricka på fre & lör,, så dragigt ner på de som f*n,, drack cola varje dag innan,, Men Redbullen den slutar jag inte med, i alla fall inte så länge jag inte får sova hela nätter=) Sen kommer jag komma på en annan ursäkt så de e bara att inse jag kommer förbli Red bull drickare,, och en vacker dag får jag säkert vingar med=)
Nää nu blir de borsta tänderna och krypa under täcket=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0