Massage=)

Så då har man vart och njutit av en 80min lång spamassage=) Var riktigt gött vill jag lova,, de enda var väl att de var en kille haha,, alla andra fick tjejer men jag fick en kille,, okej visst han e ju utbiladad osv men ändå känns alltid bäst med en tjej ändå hehe.. men men njöt som sjutton ändå=)
Men sen fick jag ett tråkigt sms av Jerry,, Mio har 39.1 feber=(,, Och på ca 5tim nu har han bara ätit 50ml=( Han somna redan kl 18 för natten också var gör trött tydligen.. Stackars mammas älskling.. Jag hoppas de e pga tanden så att febern är över snart.. gillar inte de här alls,, han har inte gjort annat än lidit nu i ca 2v tid,, först första tanden,, sen fick han sprutorna då fick han feber av de,, nu kommer nästa tand och då får han feber igen=(.. När ska de ta slut.. Tycker såå synd om han,, så liten och hjälplös=(
Ikväll blir de sängen tidigt,, inte sovit sen 2 i natt ju,, så nu blir de lite tv sen sooova...

Kommentarer
Postat av: Linda

hehe, dom ska vara runda när dom e små ;)

Gud va skönt med massage! Det är nog ngt jag med skulle behöva!!

hoppas tanden tittar fram snart så han slipper febern..

kramis

2010-03-13 @ 01:26:15
URL: http://brincken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0