Mår inge bra

Usch mår inte bra asså,, ont i magen, halsen, huvudet känner mig svimfärdig,, men Jerry kan inte vara hemma idag,, vi måste försöka spara på dagarna nu,, och såklart ska Mio vara på sitt värsta humör just idag=(,, Inte så konstigt kanske såg förut att en av hans tänder i nederkäken börjat komma upp man såg en vit liten topp hehe,, så han gnäller som bara den=(,, Han var helt hysterisk förut när han skulle sova,, han somna i min famn ja la ner han,, han vakna gallskrek höll på så i en halvtimma sen gav jag upp satte mig i soffan slängde på 3,an där Days of our lives gick=) hehe somna Mio i famnen och satt så i 1,5tim hehe,, sen la vi oss i sängen då sov han 30min till stackrn var la helt färdig=(,, Nu e han hyfsat glad han hoppar i sin hoppegunga den funkar alltid haha=)
Glömt skriva Grattis till Karin som fick en pojk i förr går Neo ska han heta=)

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Mami till Neville

Tack :)

Ja, det är alltid kul att ta fram vårkläderna, det piggar upp lite :)

2010-03-02 @ 17:06:44
URL: http://alexiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0