Lilleman

Ja idag är det inte lillemans dag=(,, Den börja bra men nu mår han inte bra alls=(,, Han sov förut sina 30min vakna  gör trött,, men han hade inte ätit på 3tim så ja tänkte få i han lite mat,, Värmde kalops som han gillar man fick i han 2skeder sen börja han gallskrika,, han var fötr trött,, så gjorde en flaska,, han åt 20ml sen skrek han där med.. försökte somna han men han skrek igen,, tänkte a ja gröt med yogurt gillar han ju så gjorde gröt,, fick i han en halvtallrik i alla fall=) Sen skrek han igen,, så till slut fick ja han att somna om,,
Fattar inte riktigt vad det var med han=(..
Jaja,, Idag åkte vi iväg och handla lite mat,, Jerry tyckte de va gott att äntligen komma ut lite hehe=) Vi gick och fönster shoppa lite alltid kul=),, Sen åkte vi hem,, jag gjorde paneng som sagt vi älskar Thaimat här hemma=).. Mio var på glatt humör då så vet inte varför de vänt så där helt plötsligt=(..
Jerry har nu åkt till jobbet,, tråkigt som bara den,, har vart så mysigt när han vart hemma,, han har i o för sig vart sjuk men ändå att ha någon annan att prata med på dagarna är ju alltid kul=).. Sen e de skönt att inte alltid behöva ta med sig Mio vart man en ska,, utan att han kan sitta hos Jerry en stund när man ska hänga tvätt,, eller gå på toa haha.. Men men han jobbar ju bara denna dagen sent imon slutar han kl 19 så de ska man väl klara av=) haha
Imon ska min lillasyster Gabban göra sin första tatto=),, Hon fick ett litet bidrag av oss till de nu när hon fyllde 18år=),, Så vi har bokat tid åt henne så imon smäller de=),, Hon har sagt att hon bara ska göra en men de trodde jag med när jag gjorde min första men sen e man fast så enkelt e de Gabban=) Haha..
Nää om ja ska läsa min nya tidning jag köpte idag "Topp Hälsa" Köpte den för att få inspiration tills Måndag då my new life börjar,, båda jag och Jerry ska börja träna,, och mitt daller på magen ska försvinna=) Finns en artikel i denna tidning som heter "platt mage" den ska jag läsa nu wieee=)
Puss

Kommentarer
Postat av: irina

kanske nåt han inte tål med maten som gör att han e grinigare? prövade ge min lilleman mat från 6 månader (han blir ju det nästa vecka). det slutade med att han bara kräktes upp allt o han har aldrig gallskrikigt så länge efter den maten...han gråter fortfarande i sängen o e helt slut men han vill inte bli buren eller ligga på mig eller vara på magen m.m. så jag misstänker maten. kanske samma för eran?

2010-03-18 @ 17:20:33
URL: http://gullebulle.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0